"Vypadáš jak buzerant!"... aneb beznaděj v boji s omezeností.

2. prosince 2007 v 17:32
"Vypadáš jak buzerant!" byla slova, kterými dáma kolem třicítky usadila svého manžela či přítele ve chvíli, kdy si v jednom nejmenovaném libereckém obchodě zkoušel v kabince oblečení. Byl jsem ve vedlejší kabině a musel jsem se tomu smát, ale nebyl to úsměv, který Vám vyloudí na tváři opravdu dobrý vtip. Byl to úsměv, který vyvolává beznaděj, úsměv, kterým se naprosto marně snažíte sami sebe v tu chvíli podpořit, úsměv falešný, zbytečný, úsměv bez efektu, který ale stejně v tu chvíli potřebujete. Nebyl to vtip, byla to smutná a nesmírně blízká realita. Litoval jsem, že jsem v tu chvíli nebyl před kabinou a nemohl si s paní popovídat a trochu usadit ji. Rozhodně by si to zasloužila už jen pro tu absolutní omezenost, která jediná byla příčinou věty, kterou vyslovila. Omezenost, kterou v jediném krátkém okamžiku ublížila, aniž by si to vůbec dokázala uvědomit.

Madam, pochybuji o tom, že vůbec víte, jak takový buzerant vypadá, protože těch dvou, co procházeli kolem Vás, a toho jednoho, co byl nucen tento Váš výlev poslouchat, jste si vůbec nevšimla stejně jako těch, které jste za svůj život potkala a ani o tom nevíte! Možná by bylo lépe méně dát na to, co je prezentováno v televizi. Ne každý buzerant je vykroucená slečínka s teplým hláskem a růžovou kabelkou.

Gayové a lesby mne pochopí a Vy ostatní, Vy třeba nepochopíte a já to ani neočekávám. Sotva můžete znát ten pocit, když Vás někdo takto shodí a když víte, že vystoupit proti tomu je vlastně zcela zbytečné a nic neřešící. Takže i když je tento můj krátký článek jen prostým výkřikem a asi i naivní a beznadějnou snahou o to, aby se někteří více zamýšleli, přesto jej píši, protože tato snaha je silnější než beznaděj, kterou přináší.

...A madam, až příště bude ten Váš vypadat jako buzerant, zkuste si nejdříve dobře promyslet, co mu řeknete. Může se lehce stát, že hned vedle Vás bude stát někdo, komu se svým projevem znechutíte tak jako mně, někdo, kdo nebude ve vedlejší kabině, ale přímo vedle Vás, a kdo se neudrží a za Vaše slova Vás s velikou chutí odmění. Tak trapně jako v ten okamžik byste se ale už nikdy necítila.


3. prosince 2007 13:35

Když jsem psal tento článek, měl jsem obavu, aby se diskuse pod ním nezvrhla a nedostala se někam jinam. Bohužel se tak stalo, ale sotva s tím něco nadělám. I když jsem psal, že mne možná někteří nepochopí, přesto jsem doufal, že jich nebude tolik. Nechci nikoho urazit a nemyslím to nijak zle, ale vážně mě mrzí, že jste se mnozí spokojili pouze s povrchním názorem a odmítli jste se trochu více zamyslet a odhalit skutečnou podstatu tohoto mého článku. Vážně je mi to líto. Zřejmě jsem byl moc naivní, když jem se domníval, že to většině lidí dojde. O slůvko "buzerant" opravdu nešlo a nešlo ani o způsob oblékání. Článkem jsem se pokusil říct, že být gayem není nic špatného, nic, co by mělo být problémem. To je ta podstata. Velmi prostá a přesto mnohými neodhalená. Možná chci hodně. Nevím.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (170)
Zobrazit starší komentáře

101 Starman | 5. prosince 2007 v 16:14 | Reagovat

Takže pro příště se ta paní zamyslí a řekne svému manželovi:

Vypadaš jak buzerat, ale furt lepší než ten chuj vedle v kabince.

Chlape, pochop, že čeština má své výrazy stejně jako všechny ostatní jazyky.

Pár ukázek:

Jak buzerant, jako stará panna, jako děvka, učes na Havla, jak chuj, jak pytel, atd.

A v USA mají nejoblibenější slovo FUCK. Zkus jim to zakázat, nebo afroameričanům říkat čau negře. (Maj to v každý druhé necirkevní pisničce).

102 llukynek | E-mail | 5. prosince 2007 v 18:27 | Reagovat

TO [101] Starman:

Chlape pochop, že o to slovo vůbec nešlo a že už to tu říkám asi po čtvrté!

103 tur | 5. prosince 2007 v 18:41 | Reagovat

[102]

Jasně, vůbec o to nešlo, proto je to v názvu, to musí pochopit i malé dítě. :-)

104 jarouš2 | 5. prosince 2007 v 19:46 | Reagovat

103) :-)))))))))))

tak už řekni že si ujel s poentou Luku :-) a bude ti líp........

105 strouzek | 5. prosince 2007 v 21:51 | Reagovat

Jen ze zvědavosti jsem sem nakoukl a nevěřím vlastním očím  o čem se tady píše a co vše  může být problém.

Pokud si dovolím velkou přesmyčku a dotáhnu to až ad absurdum, tak podobné neživotné a umělé problémy byly v minulosti počátkem a následně i zkázou všech mocných impérií a velkých říší.

Odtrhnutí od přírody, zahledění do svého ega, řešení neexistujících problémů, pokřivené vidění světa, totálně zdevastovaný hodnotový žebříček nás vede na cestu, která končí krachem lidství v tom smyslu jak ho vnímáme od naprostáho počatku existence člověka.

Kdysi to byly barbarské kmeny, které dokonaly rozklad těchto pseudoříší na základě jejich vlastních slabostí. Dnes to může být islám, Čína či chudé státy světa, které nám ukáží ty pravé problémy, ale věřte, že pak už bude  pozdě.

Pro naše vnímaní světa už pak nebude místo a možná ani nikdo, kdo by takto svět vnímal.

Vítězové se postarají a patřičnou deratizaci a sterilizaci pseudoproblémů a jejich  nositelů.

Ale  to jen tak na okraj vašeho tématu.

106 Lord | 5. prosince 2007 v 22:49 | Reagovat

Ono se vůbec stalo trendem, ne-li módou jakési křečovitě eufemické vyjadřování. Takže Cikán není Cikán, ale Róm, slepec není slepý, ale nevidomý, blbec není blbý, ale mentálně postižený, buzík není buzík, ale gay, atd.

Co to ale mění na skutečnosti - pořád je to Cikán, slepec, magor, buzerant. Je to skutečnost, kterou si obvykle dotyčný nezvolil a nevybral, byla mu dána a záleží spíš na tom, jak se k sobě budeme chovat, než na tom, jak se budeme navzájem nazývat.

107 Honza | E-mail | 6. prosince 2007 v 5:10 | Reagovat

(92) až dosud jsem s vámi mohl často souhlasit. Homosexualita pro mě není problém - můj dlouholetý dobrý kamarád je homosexuál. Ale prohlášení, že heterosexualita někdy přestane být předpokládaná nemůžete myslet vážně. Pokud se homosexualita stane normou, lidstvo musí vymřít. Nikomu neberu právo na soukromí a právo žít si podle svého, ale prostá reprodukce vyžaduje heterosexuální většinu. Nepřevracejte to na hlavu, homosexualita není problém, ale není to ani přednost.

108 * | 6. prosince 2007 v 6:35 | Reagovat

105-107) Bingo :-)

109 barbora | 6. prosince 2007 v 10:08 | Reagovat

myslím,  že té paní šlo o to urazit a naštvat svého manžela a mohla mu říct, že v tom vypadá jako blbec, idiot apod.:-) a kdo by pak zakládal tenhle blog....prostě sis to vzal příliš osobně a zbytečně, kolem je nadávajících lidí. Třeba dnes jsem stála přimáčklá v metru vedle mladičké slečny a ta nadávala na ty příšerný lidi:-) a asi i myslela mě..a co ??Taky se mi nelíbil její tón,  ani to že nadává, ale špatně bude jí a ne mě...nic si neber osobně,  problém mají ti nadávající ne ty . měj se

110 Snorlax | 6. prosince 2007 v 11:13 | Reagovat

Fandím Vám, Lukáši. Jsem heterosexuálka a mám ráda počítače a mobily. Obdivuji homosexuály, kteří se nebojí tomu staromódnímu a zapšklému národu sdělit pravdu o své sexuální orientaci. Doufám, že se dočkám doby, kdy moji druhou větu s jistými obměnami vyřkne na libovolném místě libovolný homosexuál.

K Vašemu článku mohu říci, že souhlasím s mnohými diskutujícími, že vidíte zřejmě problém tam, kde až tak moc není. Na druhou stranu ovšem je pravda, že je velmi hloupé urážet někoho přirovnáním k jinakosti.

Třeba se dočkáte doby, kdy se naše omezená společnost změní a bude respektovat lidi takové, jací jsou.

Určitě je potřeba o takových tématech diskutovat, je to jedna z mála možností, jak jednoduchým omezencům vnuknout pravdu, že lidé jsou různí a právě v té různorodosti je krása života.

111 Maxoss | 6. prosince 2007 v 11:39 | Reagovat

Honzo,nemůžu s vámi souhlasit.Proč by byla prostá reprodukce podmíněna heterosexuální většinou?Já jsem přesvědčen o tom,že čím inteligentnější bude společnost,tím méně se bude rodit dětí a tím spíše tato společnost zdegeneruje.Příklad můžeme vidět ve starém Římě,kdy se mladí muži odmítali ženit a nakonec byl přijat zákon,že se všichni muži musí oženit bez ohledu na jejich sexuální orientaci.Se sexuální většinou nebo menšinou to nemá nic společného.Čím zaostalejší společnost,tím více dětí se rodí.Tyto národy žijí pod tlakem náboženských dogmat a něco takového jako je plánované rodičovství zde vůbec neexistuje.Při expanzi těchto národů potom dochází k oživení a mísení krve tak,aby národ nezdegeneroval zcela.Příkladů v historii je nespočet.Sexuální orientace nebyla vůbec brána v úvahu.A jestli jste měl na mysli totální převahu homosexuálů na tomto světě,tak řešení bylo podáno v polském filmu SEXMISE,doporučuji znovu ke shlédnutí.

112 Jirka | 6. prosince 2007 v 13:13 | Reagovat

nepoužívají náhodou přesně tohle spojení i homosexuálové? Myslím že dokonce i Vladko Dobrovodský jednou pronesl " V tomhle vypadám jako buzerant"

113 Honza | E-mail | 6. prosince 2007 v 14:36 | Reagovat

(111)  SEXMISE - pěkný film, ale realita možná někdy v budoucnosti, ale teď ještě není možné vypiplat dítě ve zkumavce.

A proč vidím heterosexualitu jako podmínku reprodukce? Prostě proto, že dva muži ani dvě ženy dosud dítě splodit nemohou. Je mi známo i to, že svou orientaci si člověk nenaplánuje ani nerozmyslí a zákony v tom taky naprosto nic neřeší.

114 VASIL | Web | 6. prosince 2007 v 17:22 | Reagovat

Jsou heterosexuálové a homosexuálové a bisexuálové

Lidstvo by se mělo samo zamyslet nad sebou. Vem me to z pohledu mne jako muže pohlížející na homosexualitu obou pohlaví.

Dva muži mi přídou divný, ale neodsuzuji to. Znám takové lidi a konverzace, jedení u stolu, diskotéka a jiné věci jsou s nimi stejné jako s heterosexuály.

Dvě ženy, tedy jak se říká lesbičky. Hu jen to slyšim a sem nažhavenej. Tak tohle bych si nechal líbit. Strávit s nimi společnou noc.

Bisexuální typy: Muž > prostě ví jak si užívat naplno

                             Žena > klidně bych s ní měl cokoli společného proč ne?!

Co z toho plyne?

Muži by mi do trojky vzali, ale nechci!

Ženy by mne odmítli, asi bych žadonil!

Bisexuál by mi bral, ale bohůžel nechci!

Bisexuálka mi brala, já bych bral ji!

Tak v čem jsou jiní? Nejsem i já pak trochu divnej, co? Zamyslete se. Urážet je a myslet si, že jsou něco míň není podle mě vůbec třeba. Římané a Egypťané a mnoho dalších národů, provozovalo společné tužby hromadně, každý s každým a ještě u toho měli zvířata. Byli snad zaostále civilizace, které by kvůli svému způsobu života žili špatně, nebyli vzdělaní či předčasně vymřeli? NE!

Pokuď jde o tu frázi "Ty jsi buzerant." Pokuď by to v tu chvíly někoho v blízkém okolí urazilo a aon by se snažil ji nějak ponížit, asi by ponižoval sám sebe. Myslim si, že každý, který ví co cítí a ke komu, by ji odvětil "SEM a co ty, ty snad ne?!"

Zdar a sílu

WWW.VASIL.ESTRANKY.CZ

115 Maxoss | 6. prosince 2007 v 19:33 | Reagovat

To Vasil:Už jsem to tady jednou psal,ale pro ty,kteří nečtou všechny příspěvky : „Co je nebo není normální si nedovolím tvrdit, protože před třiceti lety se i v učebnicích

sexuologie tradovalo, že spojení úst a genitálu je doménou lidí úchylných a duševně zaostalých. Dnes se dozvídáme, že tuto sexuální praktiku provozuje 70 procent obyvatel České republiky. A tolik úchylných nebo duševně zaostalých obyvatel naše republika přece jenom nemá.“sexuolog MUDr.Weis. Já osobně tvrdím,že je nás homosexuálů mnohem víc,než nějakých 4%.Většina z nás v mládí neunese tíhu a tlak rodiny a ožení se,mají děti a v nejlepším případě se celý život trápí a říkají o sobě,že jsou bisexuálové.Ale  bisexuálové neexistují,jsou to pouze homosexuálové, kteří se nesmířili se svou orientací a pro akceptování svojí jinakosti používají  termín bisexuál..Do sexuologické ordinace přicházejí takoví bisexuálové s neujasněnou sexuální

orientací a přejí si změnu. Diagnóza je však naprosto jasná, jsou to homosexuálové, kteří se ještě nesmířili se svou orientací a často podléhají tlakům svého okolí.

116 Jana | 6. prosince 2007 v 20:20 | Reagovat

Ahoj Lukáši, rozhodně se netrap blbostí druhých !!! Naprosto chápu situaci, v které jsi se ocitl a popsal jsi to dobře. Ta paní jen nahlas prezentovala svou hloupost a necitlivost. No a co? No tak je blbá !!!

Tvůj článek má pravdu v tom, co říkal Werich: Nad lidskou hloupostí se nedá zvítězit, ale nikdy se proti ní nesmí přestat bojovat.  Jen připojuji, že lidi dělím na ty dobré a zajímavé a na ty ostatní.  Sexuální orientace je soukromá věc každého a není vůbec důležitá !!!!!

117 Martin, Praha | 6. prosince 2007 v 22:31 | Reagovat

Zdravím všechny pisatele. Dovolím se vrátit k textu pana Lukáše. (Jinak: Předpokládám, že se nachází v těch Slatiňanech, kde měla Helena Růžičková bydlení...)

Co  bych rád ale řekl za sebe? Říci o někom: "vypadá jak buzerant" se stalo určitým úslovím... A bojovat proti jeho užívání je asi jako Don Kichotův boj s větrnými mlýny. Nedá se nic dělat. Rozhodě bych proti tomu nebrojil všeobecně, ale posuzoval spíš konkrétní situaci.

Ještě dobře, že se Lukáš nedostal do "diskuse" s onou dámou a tím slovním pojmem shrnula svůj názor - rozhodně neměla v tu chvíli na mysli urážet homosexuály, ale chtěla dát manželovi najevo, že v tom vypadá ... no a teď si domyslete, co všechno by byla musela říci, aby nahradila to úsloví?

Jestli budeme takhle hákliví na slovíčko, urážet se a blbnout na kvadrát, dostaneme se k extrémům typu mevídek Mohamed, sexuální harašení pouhým podržením dveří dámě, atd. atd.

Lukáš si měl v tomto případě pomyslet, že ta dáma je kráva a víc se tím nezabývat.

Víc hrdinství může prokázat až bude někdo urážet skutečné homosexuály... a on se jich může pak zastat. Otázkou je, jestli pak bude psát lítostivé články, jak nenašel odvahu okřiknout tu skupinku skinheadů, co si utahovali ze dvou gayů vracejících se z Valentia či jiného

podobného podniku.

/autor je sám gay/

118 Maxoss | 7. prosince 2007 v 8:49 | Reagovat

To Martin:Spletl jsi to popleto.Ve Slatiňanech bydlela a má rodiče Helena,ale Vondráčková.

119 Starman | 7. prosince 2007 v 15:52 | Reagovat

To [102] llukynek: Díky za odpověď.

Říkate že o slovo Buzerant nešlo, tak o co tedy? Snažil jsem se, ale nějak to nechápu.

Proš si myslíte, že by těm dvoum gayum co šli okolo na kterých nic nepoznala říkala buzeranti, teplouši, homosexuálové, nebo gayové? Prostě by jim říkala kluci.

Včera jsem viděl film "Drž hubu". V něm dva hlavní představitelé, kde jeden z nich byl prokazatelně heterosexuál (dobře, zustaňme raději u výrazu normálni, protože jinak si připadam jako uchyl) byli oblečeni do ženských šatů (neměli na výběr) a stejně je dva mladenci pojmenovali buzny, ne podle orientace, postavení, chováni, či učesu, ale podle oblečení.

Ale měl bych na vás ještě jednu otázku, jejiž odpověď už půl roku marně hledám.

Jak je to se slovem gay/gey nebo jak se to píše, v češtině a v angličtině?

V angličtině je slovo gay = chlapek.

Někde jsem slyšel že slovo gey vzniklo oby se označila odlišnost. Je to pravda?

Můžete mi říct váš osobní postoj ke všem pojmenovánim vaší orientace? (Já jsem docela zmaten co je slušné a normálni a co ne.)

Můžu přijít do baru a říct čau gajové, nebo dostanu nakladačku?

120 llukynek | E-mail | 7. prosince 2007 v 22:25 | Reagovat

TO [107] Honza:

Ale samozřejmě, že svoje pohlášení myslím vážně a to naprosto. Možná jste jen nepochopil jeho význam, což usuzuji podle Vaší zmínky o vymření a reprodukci. Ani o jedno totiž vůbec nešlo.

Měl jsem na mysli skutečnost, že se stále ještě automaticky předpokládá, že jedinec bude heterosexuál a možnost, že by mohl být homosexuální, je ignorována. Toto vede ve svém důsledku k tomu, že homosexuál je v určitém odobí svého života nucen procházet tzv. coming outem, tedy nejprve přijetím své orientace a následně sdělením tohoto faktu svému okolí. A to je špatně! Proto doufám, že doba, kdy se heterosexualita nebude automaticky předpokládat, jednou příjde a umožní mnohým lidem jenodušší život.

121 llukynek | E-mail | 7. prosince 2007 v 22:26 | Reagovat

TO [110] Snorlax:

Děkuji za hezký příspěvek.

122 llukynek | E-mail | 7. prosince 2007 v 22:28 | Reagovat

TO [112] Jirka:

Znovu říkám, že nejde o ono slovní spojení. Vladko je kapitola sama pro sebe. Věřím, možná naivně, že většina lidí jej nebrala vážně.

123 llukynek | E-mail | 7. prosince 2007 v 22:33 | Reagovat

TO [113] Honza:

Ano, dva muži a dvě ženy spolu ZATÍM dítě mít nemohou. Nicméně je nezpochybnitelným faktem, že k narození dítěte není nezbytný styk muže a ženy a pokud tento fakt aplikuji na zcela absurdní, ale přesto zmiňovanou skutečnost, že by při 100% homosexuální společnosti tato společnost vymřela, nezbývá než konstatovat, že by k žádnému vymření nedošlo, jelikož by reprodukce byla zajišťována jiným způsobem. Jak ale říkám, 100% homosexuální populace je něco zcela absurdního a také o její existenci nikomu nejde.

124 llukynek | E-mail | 7. prosince 2007 v 22:36 | Reagovat

TO [116] Jana:

I Vám děkuji za pěkný příspěvek do diskuse.

125 llukynek | E-mail | 7. prosince 2007 v 22:40 | Reagovat

TO [117] Martin:

Helenka Růžičková měla chalupu ve Slatině, já jsem ze Slatiňan a odtud pochází jiná známá Helena a sice Helena Vondráčková.

"Lukáš si měl v tomto případě pomyslet, že ta dáma je kráva a víc se tím nezabývat."

Ano! Přesně toto si Lukáš pomyslel a dokonce to i trochu víc nahlas prohlásil. No, stane se :o)

126 llukynek | E-mail | 7. prosince 2007 v 23:13 | Reagovat

TO [119] Starman:

Skutečně nešlo o slovo samotné, ale o to, co bylo jeho prostřednictvím sdělováno. "Vypadáš jak buzerant" bylo myšleno negativně, ale já se ptám, co je negatiního na tom, že je někdo gay? Je snad špatné být gayem? Je špatné vypadat jako gay? Ostatně jak vypadá takový gay?

Gay (tak se to píše) a "gej" (tak se to vyslovuje). Původní význam slova byl "pestrý, živý, veselý, bezstarostný, jásavý". Původně se jednalo o označení, které pro sebe úžívali sami homosexuálové, ale posupně se z anličtiny dostalo i do jiných jazyků včetně toho našeho. Toto slovo nevzniklo tedy nově, ale byl mu pouze přisouzen další význam. Zřejm kvůli neexistenci ekvivalentu ke slovu homosexuál. Podle wikipedie "vlivem nejednoznačnosti pojmu sexualita slovo homosexuální vyvolává představu genitálních a orgasmických aktivit, proto se ho někteří zdráhají užít v některých významech, mimoto je někdy pociťováno jako příliš lékařské a odlidšťující." Dnes se tedy pro muže používá slovo gay a pro ženu lesba či lesbička.

Napadlo Vás někdy přijít do baru a říct "čau heteráci"? Určitě nenapadlo. Proto říkat "čau gajové" rozhodně není na místě, jelikož neexistuje důvod, proč by oslovení mělo zároveň obsahovat i odkaz na sexuální orientaci toho, komu je určeno. Ať je, nebo není, někdo gayem či lesbou, vždy je mužem nebo ženou, proto oslovení "čau kluci" nebo "ahoj holky" či "čau lidi" nebo snad prosté "ahoj" rozhodně nic nezkazí.

127 kytka | 7. prosince 2007 v 23:17 | Reagovat

zajímavé: gay a tolik úsilí věnuje píčovině

128 matka | 8. prosince 2007 v 1:34 | Reagovat

Mě často říkají čarodějnice, samorost, citlivka, kráva nebeská, přítelkyně, zlatíčko, matička zl., světluška, ... za všechny tyto přezdívky ráda jsem. Nezlobím se za pravdu. Jsem taková, jaká jsem. A dále na sobě pracuji.

129 llukynek | E-mail | 8. prosince 2007 v 1:59 | Reagovat

TO [127] kytka:

Pro někoho je to píčovina, pro jiného důvod k zamyšlení.

130 Maxoss | 8. prosince 2007 v 5:35 | Reagovat

Ahoj Lukáši.Z výše uvedené diskuse je patrno,že s tím nikdo nic neudělá.Jedinné řešení je,naladit  v sobě vyšší úroveň vnímání a nad podobnými výroky se pouze pousmát a v duchu si říkat,já jsem přeci nad věcí,mě to nemůže ani urazit , ani vytočit.Za celé to hanlivé úsloví ,"vypadáš jako buzerant",si ale ,jako komunita,můžeme jenom my sami.Někdy se fakt chováme jako nesvéprávní lidé a k tomu ještě na veřejnosti,že je mi kolikrát za naši komunitu hanba.O tom,co prezentují naši "tribunové" na obrazovce magazínu Queer se raději zmiňovat nebudu.Jak se na nás mají ostatní lidé dívat,když si na tento problém permanentně zaděláváme? Jako mladí si myslíme,že nám patří svět a s léty opadá naše nadšení pro queer život a dostavuje se vystřízlivění z nenaplněných vztahů,které končí většinou absolutním osamocením.Znám těchto případů hodně a je to moc smutné.Jak jsem psal dříve,my to nevyřešíme jako celek,každý si to v sobě musí vyřešit sám.Hezkou sobotu.

131 Vulgarus | 8. prosince 2007 v 14:22 | Reagovat

Jsi buzik jak vyšitej

132 charlie | 8. prosince 2007 v 16:11 | Reagovat

"Proto doufám, že doba, kdy se heterosexualita nebude automaticky předpokládat, jednou příjde a umožní mnohým lidem jenodušší život."

Děti rostou,uvidíme :-) Rád je budu mít i tak.:-)

130)

Maxxosi díky za Váš čas,něco si z Vašich názorů odnesu :-)

Bud´me silní být sami sebou a nechejme to právo i ostatním. Prima sobotu všem lidem dobré vůle :-)

133 llukynek | E-mail | 8. prosince 2007 v 16:50 | Reagovat

TO [131] Vulgarus:

A co má být?

134 llukynek | E-mail | 8. prosince 2007 v 16:50 | Reagovat

TO [132] charlie:

:o)

135 Maxoss | 8. prosince 2007 v 16:57 | Reagovat

To charlie:Já taky a hrdě se k tomu hlásím.Dnes jsem si se svým partnerem a dvaceti podobnýma udělal výlet parním vláčkem na Křivoklát.Byl tam advení program a počasí nádherné.Bylo to lepší než sedět u počítače a urážet spoluobčany.Hezký zbytek dne a  ještě hezčí neděli.

136 Maxoss | 8. prosince 2007 v 21:11 | Reagovat

0mlouvám se ti Charlie,ten poslední odkaz patřil To :Vulgarus

137 dali | 9. prosince 2007 v 10:47 | Reagovat

Já říkám, nejhorší je srážka s blbem.

Jsem matka již dospělých dětí. Vždy jsem se snažila vychovávat je tak, aby byly schopny tolerovat ostatní, ať už se jedná o barvu pleti, nebo orientaci.Já sama jsem vyrůstala v dobách hluboké totality, kdy byli homosexuálové nuceni svoji orientaci skrývat. I když jsem žila na vesnici, kde se nic neutajilo, nikdy jsem u svých rodičů neviděla žádnou averzi, či odpor k těmto lidem. Taky jsme se s jedním takovým "strýčkem" a jeho rodinou navštěvovali. Byl to vynikající člověk plný humoru, který si dovedl udělat legraci sám ze sebe.

Nechápu rodiče, kteří jsou schopni se svého dítěte vzdát proto, že je homosexuál! Překvapuje mne, že ještě dnes jsou lidi schopni uvěřit tomu, že homosexualita je nemoc a že se ma léčit!

Vždycky byla a bude jak ve světě lidí, tak zvířat.

Pokud si někdo myslí, že tento komentář píšu proto, že mám snad děti "jinak" orientované, pak je to omyl, dcera i syn jsou zcela "zdraví".

138 Nižbor | 9. prosince 2007 v 11:48 | Reagovat

[135]

A co mesijé Langusta vyvedl tentokrát? Nebo se snad nekonalo žertovné vylodění obecenstva na pešunk za Nižborem jako onehdy?

139 Maxoss | 9. prosince 2007 v 13:17 | Reagovat

To Nižbor:V nižbéru nám došla voda,museli přijet hasiči a vodu nám dopustit.Na Křivoklát jsme přijeli se zpožděním , ale v pohodě.

140 King | 14. prosince 2007 v 0:46 | Reagovat

to 137: respekt

141 * | 16. prosince 2007 v 21:28 | Reagovat

2 matka

stejně jako ty matko nevíš, co občas vytváříš.

142 LorenzoT | 22. prosince 2007 v 12:49 | Reagovat

llukynek

Ahoj!

Třeba to ta paní nemyslela zle. Třeba tím chtěla ve skutečnosti říct: "Konečně vypadáš slušně oblečenej!" ;o)

143 llukynek | E-mail | 22. prosince 2007 v 13:30 | Reagovat

TO [142] LorenzoT:

Hned mám lepší náladu. :o))))))))))

144 maxoss | 24. prosince 2007 v 10:52 | Reagovat

Lukáši,přeji tobě a tvému partnerovi krásné vánoce a Nový rok,novoročenku ti pošlu na tvůj e-mail.

Patrik

145 Q jako Queer :) | 6. ledna 2008 v 15:18 | Reagovat

Vždyť slovo buzna, buzerant, teplouš atd. zavádí mezi lidi i "gay pořad" Q - Queer na veřejnoprávní ČT. A tamní moderátoří i vytváří povědomí o gayích a je to jedna z jejich nejtrapnějších parodií a zesměšňování.  Takže když takhle o sobě sami přímo mladí gayové co chtít po obyčejné paní ze starší generace.

BTW často tímto a tou svou výplňovu pseudovtipnou a pseudointelektuálovou vatou moderátoři shazují i jinak celkem zajímavé reportáře.

146 llukynek | E-mail | 6. ledna 2008 v 21:40 | Reagovat

TO [145]:

Je zásadní rozdíl, pokud o sobě řekne gay, že je buzna, a myslí toto jen jako vtipnou poznámku, a když toto slovo vysloví někdo jiný a myslí jej jako urážku či symbol něčeho hnusného.

147 HR | 6. srpna 2008 v 12:32 | Reagovat

Nečetla jsem vaši diskusi (hádky) celou, ale napíšu svůj názor:

Slovem "buzerant, teplouš" atd. my, heterosexuálové označujeme (aspoň to tak cítím) zženštilé homosexuály, nemyslím si, že tato nadávka je určena všem. Pokud jste homosexuálové a jste obyčejní lidé, nechápu, proč se vás tato nadávka dotýká.

Pořad Q (nebo tak nějak) jsem viděla jednou a spíše bych to nazvala kritikou a zesměšňováním homosexuálů a připadalo mi to nechutný a trapný.

Mně je jedno, jestli je někdo takovej nebo makovej, ať si každej dělá, co chce, ale vadí mi, když se pořád chce vyvyšovat, že "on je přece normální", dělají průvody po městech a svoji homosexualitu dávají na odiv. Já taky nikde neroztrubuju, že se mi líbí chlapi a ženský ne a nechodím do průvodu. Je možné, že za pár let budou heterosexuálové muset dělat průvody, aby byli aspoň vidět. Nikoho moje orientace a co dělám v posteli, nezajímá.

Proč někteří mají tak směšný hlas - a opravdu tak někdo mluví - neříkejte mi, že když já takový teploušský hlas dokážu napodobit, tak proč oni nedokážou mluvit normálně? Oblečeníčko nejnovější módy, vymydlení pejsánci, .... atd.... pár jsem jich už viděla. Ostatní homosexuály samozřejmě člověk nemá šanci poznat, ale někteří jsou opravdu hrozní.

Právě tato zženštilost a trapnost je nadávkou "buzerant a teplouš" myšlena. Paní v obchodě přirovnala nově oblečeného manžela k buzerantovi, protože asi opravdu vypadal jako přihřátej, možná měl růžovou košili... Ona si homosexuála na ulici všimne jenom podle toho, že vypadá a mluví tak, jak jsem napsala, tak toho svého muže k takovýmu člověku přirovnala. Přece nechtěla, aby si to o něm někdo pak myslel, až v tom oblečení někde půjde...chtěla, aby vypadal mužně.

A to, že se sami oslovujete "zlatíčka" - tak to je přesně ono, co lidem na vás vadí - to je přesně ta zženštilost a infantilita, kterou se navenek prezentujete, pak se nemůžete divit těmto nadávkám. Prostě někteří (očividně i zde přítomní) se tak navenek projevují a jsou okamžitě poznat - což možná chtějí a jsou na to pyšní a nachystají ihned slovně bojovat za svá práva.

Nikoho "normálního" to nezajímá, dělejte si v soukromí, co chcete, jenom s tím nechoďte na ulici. Transvestita, exhibicionista, masochista...fetišista,,,,a jiní, možná časem budou taky prohlášení za normální lidi, není to nemoc, je to vlastnost, ten člověk se tak prostě narodil, v sexu se mu líbí jiné věci než většině, ale pořád a vždycky to bude divné a směšné, když někdo takový bude svoji sexuální odchylku ukazovat venku. Když přece uvidím na ulici někoho oblečeného v kůži s kovovými přeskami, s kroužky po celém obličeji, chlapa oblečeného za ženu, nebo úchyla v parku s pérem venku, tak si přece neřeknu - to je normální, je to jeho orientace, tak ať se ukazuje. Vždy to bude divný.

Nechte svoji orientaci, prezentovanou navenek, doma, chovejte se jako slušní lidé.

Hanka

148 Eva | 6. srpna 2008 v 15:00 | Reagovat

llukynku, myslím si, že spoustu lidí tady jenom nechápeš. Snažíme se ti říct, že nemáme nic proti gayům jako takovým, záleží na tom, jaký je to člověk a hlavně jak se navenek prezentuje. A ohledně tvé příhody - dávám k dobru jednu podobnou: byla jsem osobním svědkem scénky, kdy typická starší cikánka v široké sukni a květované zástěře sbírala na chodbě domu reklamní letáky a nadávala jak špaček: "Kdo to sem furt hází, dyť je tady bordel jak u cikánů!" Rozhodně neměla v úmyslu shodit své etnikum, pouze použila ustájené slovní spojení, stejně jako ta paní v obchoďáku. A věřím tomu, že téměř všichni diskutující a i ona paní by si s tebou při osobním setkání podali ruku a zašli na pokec, a pak by si na tebe udělali názor jako na člověka, bez ohledu na tvou sexuální orientaci, výši konta, barvu očí aj. Prostě občas zevšeobecňujeme všichni (vypadáš v té košili jak buzerant, smrdíš jak cigánský hračky, tváříš se jak stará panna...), i když máme kamarády i mezi buzeranty, cigány, starými pannami... Neurážej se pro to. Možná ty sám máš tolik problémů, že je hledáš i tam, kde nejsou.

149 Vítek | 6. srpna 2008 v 15:54 | Reagovat

Ahoj Luke...

No, myslím, že jsem pochopil, jak jsi to myslel...

U mě je to o stavu momentálního rozpoložení- zda mi tyto "prupovídky" vadí, či ne...

Lidé o gayích mluví jako o "těch lidech", to jsou "oni" a často si neuvědomují, že "ti cizí lidé" jsou vlastně jejich kamarádi, příbuzní, kolegové v práci atd, ale bohužel to o nich neví a tím je mohou zranit, dotknout se jich nebo jim nějak jinak citově ublížit...

Pro mě by asi bylo horší, kdyby mi to, co jsi ty slyšel v kabince, řekl někdo do očí s ůmyslem ublížit mi...

Můj přítel má novou práci a jeho kolega rád vypráví vtipy nejrůznějšího obsahu- Přítel byl v nové práci sotva 14dnů, když za ním přišel již zmíněný "pan vtipálek" a počastoval ho vtipem o "buzerantech"!

V tu chvíli samozřejmě nevěděl, komu vtip povídá...na druhý den pak přišel s pokornou omluvou, jelikož se k němu doneslo, že přítel je tím "BUZERANTEM" taktéž...

Myslím, že mu bylo velmi trapně a rozhodně neměl v úmyslu příteli nějak ublížit.

Tím chci jen říct, že lidé už jsou prostě takoví- první konají a až pak přemýšlejí-ve většině případů-bohužel...

Takže hlavu vzhůru a pevné nervy Lukáši :o)

150 gay 123 | 6. srpna 2008 v 18:12 | Reagovat

Ahojda..já si myslím,že být gay,není nic špatného a ten kdo jím je,tedy i já,by se za to neměl v žádném případě stydět..také souhlasím s tím,že ne každý gay je kroutící se člověk v růžovém s holčičím hlasem.. !!

Už mnohokrát jsem se setkal s narážkami typu "( buzerant,teplouš,atd. ) a nejhorší na tom je,že jsem to slýchával a slýchávám od svých příbuzných nebo kamarádů mích rodičů..

Neříkají to mně,ale nevědomky mně tím urážejí a já tyto narážky přímo nesnáším..

Je mi bohužel ještě " -náct " a ještě pár let bude..takže nemohu vstát a všem říct,že jsem gay,i když bych to někdy opravdu rád udělal..možná bych tím někomu i "vyrazil" dech..

Je to smutné,ale bohužel jsou lidé tací,že gaye moc rádi nemají,ba dokonce nesnášejí..(nemluvím teďka o všech)..znám i pár lidí..a jsou to mí dobří přátelé..kterým to nevadí..ale jsou to spíše vyjímky..

Svým rodičům,jsem o své orientaci už říkal..ale moc vážně mě asi nevzali..a tak jim to budu muset znovu připomenout,protože mám kluka..uvidím jak se budou tvářit..Ale i když jsem teďka odbočil..je to o tom,že dřív "nás" nevědomky uráželi a teďka budou mít a mají jednoho gaye doma.. :-)

151 gay123 | 6. srpna 2008 v 18:17 | Reagovat

patřím k těm gayům,co nemají holčičí hlas a jsou úplně normální..jsem normální kluk..jen jsem an kluky :-)

152 llukynek | E-mail | Web | 6. srpna 2008 v 22:49 | Reagovat

TO [147] HR:

Víte, jaké diskusní příspěvky mám "nejraději"? Jsou to ty, které se na první pohled tváří velice tolerantně, ale při bližším zkoumání jsou jen netolerancí zahalenou směšným závojíčkem. Přesně takový je podle mne i Váš příspěvek. Když jsem si jej přečetl, užasl jsem, jak jednoduše vidíte něco, co je ve své podstatě nesmírně složité a v čem neexistuje žádné universum. Užasl jsem, jak nesmírně jednoduše vidíte svět, lidské osobnosti, jejich práva a vztahy mezi nimi. Proto zde pro Vás mám něco k zamyšlení.

1) Slovo buzerant je expresivní výraz označující homosexuála. Je to nadávka a i kdyby označovalo byť jen zženštilého homosexuála, stejně se mne bude dotýkat, protože nevidím důvod, proč by kdokoli, kdo není podle našich představ, měl být tímto výrazem nazýván. Společnost tímto výrazem neoznačuje pouze zženštilé homosexuály, ale kohokoli, kdo je homosexuální. Sám nejsem zženštilý a přesto jsem i já byl mnohokrát buzerantem, homokládou apod.

2) Pořad Q je pořad jako každý jiný a jako každý jiný pořad si najde své diváky a pokud si je nenajde, bude zrušen. Nikdo nikoho nenutí sledovat to, co sledovat nechce. Já se na Q také většinou nedívám, protože moje představy o takovém pořadu jsou odlišné, nicméně ať jej klidně vysílají. Jsem si jist, že inteligentní člověk pochopí, oč v něm jde.

3) Co je to za vyvyšování, když se někdo oprávněně považuje za normálního ve společnosti, která se mu snaží tvrdit opak? Průvody ve městech? No a co? Máte stejné právo uspořádat průvod kohokoli (pokud neporušíte zákon), tak proč by homosexuálové nemohli pořádat průvody a party? To, že tohoto svého práva neuvyužíváte, to je Váš problém. Nemůžete ovšem očekávat, že ostatní se budou chovat stejně. Ať si homosexuálové své průvody pořádají, když jde o snahu něčeho dosáhnout nebo se jen pobavit. Odboráři také stávkují pro dosažení svých požadavků, ale to Vám zřejmě divné nepříjde. Žádná taková akce nikomu ničím neubližuje a už vůbec nikomu neupírá práva.

4) Samozřejmě že nikoho nezajímá, co děláte v posteli. Bohužel ale Vy nejste homosexuální. Kdybyste byla, nejednou by byl Váš postelový život probírán, ač do něj nikomu nic není.

5) Nemyslíte si, že je jedno, jakým hlasem kdo mluví? To je snad každého věc, stejně jako je každého věc, co si obléká, s kým se stýká, a kým se rozhodl strávit svůj život a co si dá zítra k večeři. Naprosto nijak se Vás tohle netýká a nic Vám do toho není. Vám také nikdo neříká, jak máte mluvit, co si vzít na sebe apod., protože na to nikdo nemá právo, stejně jako toto právo nemáte ani Vy.  

6) Myslíte si, že když má někdo na sobě růžovou košili, tak je homosexuál? Nemáte trochu předsudky? Růžová je barva jako jakákoli jiná. Barvu pro homosexuály z ní udělali a jako takovou ji udržují lidé s předsudky tedy i Vy. Myslíte si, že muž v růžové košili nemůže vypadat mužně? To byste se divila!

7) Já si v soukromí dělám, co chci (na to nepotřebuji ničí svolení), a na veřejnosti nedělám nic, co by si nedovolil udělat žádný jiný člověk. Takto se, myslím, chová většina lidí bez ohledu na jejich sexuální a citovou orientaci.

8) Co je Vám do toho, jak se kdo oslovuje? Řeším snad já, jak oslovujete lidi ve svém okolí?

9) Transvestitismus není sexuální odchylka, exhibicionismus je ukazován na veřejnosti už kvůli své podstatě a masochismus a fetišismus jsem ještě nikdy nikoho na veřejnosti provozovat neviděl. Je fascinující, že se rýpete v sexualitě, když by podle Vás nemělo nikoho zajímat, co děláte v posteli. Proč tedy zajímá Vás, co tam jiní dělají, to je otázkou.

10) Nechte si svoji deklarovanou toleranci doma a začněte se chovat skutečně tolerantně. Začněte u toho, že přestanete jiným říkat, jak by měli žít, a necháte je žít jejich vlastní životy, stejně jako si Vy žijete ten svůj, a pokračujte tím, že začnete lidi hodnotit podle jejich názorů, jejich osobnosti, charakteru a nikoli podle toho, jak mluví, co si oblékají nebo s kým budou večer uléhat do postele.

153 llukynek | E-mail | Web | 6. srpna 2008 v 22:59 | Reagovat

TO [148] Eva:

Milá Evo, já chápu spoustu věcí. Chápu, protože roky přemýšlím o věcech, které jiné často ani nenapadnou.

Souhlasím, že záleží na tom, jaký je kdo člověk. To je ostatně to, co sám vždycky říkám.

Ta příhoda je moc hezká a přiznám se, že bych se v takové situaci asi neubránil smíchu. Přesto ale není správně použita. Proč? Je NESMÍRNÝ rozdíl mezi tím, když cikánka řekne, že to někde vypadá jako u cikánů, nebo gay o sobě řekne, že je buzerant, a mezi tím, když to samé prohlásí heterosexuál v určitém okamžiku. V prvním případě si cikán či gay dělá zesměšněním jinak vulgárního vyjádření legraci sám ze sebe, kdežto ve druhém případě jde o použití onoho výrazu právě v jeho vulgárním smyslu. To je velice podstatný rozdíl a já si jsem víc než jist, že ona paní v obchodě si legraci opravdu nedělala.

154 llukynek | E-mail | 6. srpna 2008 v 23:00 | Reagovat

TO [149] Vítek:

Děkuju za příspěvek, Vítečku. :o)

155 llukynek | E-mail | 6. srpna 2008 v 23:05 | Reagovat

TO [150] gay 123:

Naprosto souhlasím. Nevědomé urážky, na které reagujeme buď mlčením a nebo, máme-li odvahu, aktivním odmítnutím. Je smutné, že v této nevědomosti ale poznáváme člověka, jaký skutečně je, a o to víc můžeme být překvapeni, pokud je to člověk nám blízký.

Btw. i gayové s "teplými" hlásky mohou být zcela normální. Jen prostě žijí svůj život jinak a na to mají absolutní právo. :o)

156 Vítek | 7. srpna 2008 v 17:09 | Reagovat

Milý Lukáši!

Nechci Ti pochlebovat, ale musím souhlasit s tvojí reakcí na "HR".

To je přesně ten tip ALIBISTY, který říká: O.K.-žijte si, ale hlavně tím proboha nikoho neobtěžujte!!!

To je TOLERANCE?

Ne- tomu já říkám POKRYTECTVÍ!

Dotyčné bych přál, aby se ji narodilo homosexuální dítě a nebo vnouče a pak by se vidělo, jak by ty svoje "metody a chytrosti" uplatnila v praxi...

Možná by řeka: "buď gay/lesba jen doma, ale ven s tím nechoď a nikoho tím neobtěžuj"!

Takové dítě by bylo chudák, kdyby se narodilo ženě takto smýšlející a myslím si, že by to byl trest spíše pro něho, než pro jeho zabedněnou matku- takový člověk by neměl vychovávat žádné děti, protože s názory, které zde prezentuje v dnešním světě rozhodně neuspěje....

Též se tu probíralo téma "růžové košile"- Mám spoustu heterosexuálních kamarádů, kteří nosí růžové věci, voní se, holí se(hruď, přirození, podpaží), udržují se celkově a rozhodně nejsou homosexuály!

Takže pokud někdo tvrdí, že růžovou nosí jen gayové - je OMEZENEC!

Zkrátka a dobře, boj s větrnými mlýny se vyhrát nedá, dokud budou předsudky a lidská hloupost mezi námi, budou mít mlýny stále co mlýt..

157 llukynek | E-mail | 7. srpna 2008 v 17:28 | Reagovat

TO [156] Vítek:

Ahoj Vítku, naprosto s Tebou souhlasím, jen bych nikomu homosexuální dítě nebo vnouče nepřál, protože to dítě si opravdu nezaslouží být bito kvůli omezenosti někoho jiného.

S růžovou a nejen s ní, ale i s onou péčí o sebe samého, máš také samozřejmě pravdu. Denně člověk potkává spousty načesaných, voňavých a krásně oblečených kluků či chlapíků a pochybuji o tom, že to jsou všichni gayové. I když by mi to tedy nvadilo. :o)))) Holkám by toho ale moc nezůstalo. :o))))))))

158 Honza | 13. listopadu 2008 v 2:00 | Reagovat

Je to kravina co řekla zaprvé každý gay vypadá jinak nebo může vypadat uplnen ormalne a zadruhe mne takhle rekl jeden vul ze jsem peďák na malé kluky tak ono je to všude ty ses chtěl jako zastat gayú z toho cos napsal jak tebe to rozhorcilo to jsi take gay? ja se ti smat nebudu ani nikomu jinemu nemam rad lidi kteri takto mluvi o kom koliv kdo je jiny at je to gay lesbicka postizeny invalida stary clovek atd nevi kdy to potka jeho

159 llukynek | E-mail | 24. listopadu 2008 v 21:47 | Reagovat

TO [158] Honza:

Jsem gay.

160 Honza | E-mail | Web | 26. listopadu 2008 v 0:45 | Reagovat

Tak to ale neni od těch lidí hezké já také nemám rád když někdo nadává gayum do buzen nebo postiženým do beznohých cvoků atd já jsem také gay jsem i trochu postižený a to víš že k menšině se lidé chovají hůř a je jedno zda jsme gayové nebo lesbičky nebo invalidi nebo duševně postižení nebo rómové či větnamci lidé byli jsou a budou prasata

161 Honza | E-mail | Web | 26. listopadu 2008 v 0:46 | Reagovat

PS máš hezký blog

162 Luky | E-mail | Web | 24. prosince 2008 v 19:41 | Reagovat

je mnohem lepsi a krasnejsi kdyz se clovek projevuje takovy jaky je, ne že ze sebe udělá něco co není.... To že ta žena řekla něco co nepatřilo Lukášovi, ale není vůbec nic zlého na tom, že řekl co si o tom myslí, že nad tím přemýšlel a projevil svou pozici, kterou on k tomuto tématu zaujímá.... Je naprosto přirozené a děláme to všichni, že občas vyslechneme něco, co nepatřilo nám a přemýšlíme o toma  také dost často bychom se k tomu chtěli vyjádřit, ale to je už mnoha lidem těm spíše omezeným jedno.... Já dávám hlas Lukášovi, že to sem napsal a řekl k tomu něco.... a souhlasím s ním plně....

163 Pepa | 24. července 2009 v 1:48 | Reagovat

buzici do plynu, lezby na pornoweby!

164 Luděk | E-mail | 23. prosince 2009 v 3:05 | Reagovat

Moc pěkný buzerantský doskočiště.

165 antibuzna | 22. ledna 2010 v 16:44 | Reagovat

a co jako že se ona paní či slečna znechutila nějakýmu buzerantovi? Vy buzny jste zase nechutní pro nás ostatní.. xD

166 Martina | 8. dubna 2010 v 19:06 | Reagovat

Ahoj.

Nečítala som celú diskusiu, lebo by ma tie názory niektorých našich spoluobčanov mrzeli asi podobne ako Teba. No páči sa mi tvoj článok, ľudia by sa mali viac zamýšľať nad tým, čo vypustia z úst a či to náhodou niekoho nemôže raniť.

Súhlasím s Tebou, na svete je plno homosexuálov, ktorých možno dennodenne stretávame, možno sú to aj niektorí naši priatelia, či známi. Ozaj smutné ale je, ak týchto ľudí odsúdime akonáhle sa dozvieme, aká je ich orientácia. Bohužiaľ, ľudia sú takí akí sú... Avšak dúfam, že budeš stretávať čo najviac ľudí bez predsudkov a nenávisti. Ľudí, čo ťa podporia a pochopia. Ja sama mám kamarátov gayov a patria k tým najlepším ľuďom, akých poznám :-) Držím palce!

167 Ch.Darwin | E-mail | 10. srpna 2010 v 8:49 | Reagovat

"Homosexualita je genetická porucha narušující zdravý vývoj lidstva. Nikdo, kdo se zabýval chovem domácích zvířat, nebude pochybovat, že to lidské rase musí velice škodit“ - Ch. Darwin

168 Jirka | 11. srpna 2010 v 12:31 | Reagovat

Jak už bylo několikrát napsáno, omezení homofóbní lidé nás nedokážou chápat, nerozumí nám..Jsme lidé na jiné úrovni a oni prostě nejsou připraveni nás přijmout mezi sebe..takže je vážně nejlepší je ignorovat..protože ohrazovat se proti nim a vymlouvat jim jejich omezený názor nemá cenu..

Tvůj článek je ze života, a je to hezky napsáno, klobouk dolů...Taky s jeho obsahem plně souhlasím.

Charlesi Darwinovi bych vzkázal jen jediné, a to že lpění na minulosti nemá budoucnost. :) Homosexualita není vada ani nemoc, vada a nemoc a navícc naprostá demence je homofóbie...ta by se měla léčit...a být trestná jako v severských a ostatních zemích západního, vyspělého světa..bohuželje většina čechů jaká je..no..s tím už nic nenaděláme, prostě to musíme přetrpět..:)

169 SergiooQ | E-mail | 16. ledna 2017 v 20:42 | Reagovat

I found this page on 19th place in google's search results. You need some search engine optimization. Many webmasters think that seo is dead in 2017, but it's not true. There is sneaky method to reach google's top 5 that not many people know. Just search for:  pandatsor's tools

170 TomkoG | E-mail | Web | 18. ledna 2017 v 14:17 | Reagovat

Přidal jsem svůj blog do oblíbených

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama