Upozornění: Tato diskuse je moderovaná, každý komentář musí být schválen autorem blogu...

15. května 2008 v 14:16
Někdy, když tak brouzdám po netu, mne něco zaujme tak, že jsem donucen k zamyšlení. Dnes mne takto zaujal článek Jana Sztanka "Média a demokracie". Krátký článek, s jehož obsahem se ztotožňuji a jehož téma považuji za velice zajímavé. Co mne však zaujalo ještě více, je rozpor, v němž je autor tohoto článku sám se sebou. Na jedné straně totiž hovoří o demokracii a o tom, jak v médiích dochází k zatajování informací, filtraci zpráv apod. a na druhé straně sám autor článku činí totéž tím, že diskuse k němu je moderovaná a nebojím se říci to slovo, že je cenzurovaná.

Nebudu jistě jediný, kdo si všiml, že někteří zdejší autoři článků rovněž využívají možnosti předem schválit, či neschválit příspěvky do diskuse. A protože mi nejsou známy pohnutky, které je k tomu vedou, těchto se tedy ptám, proč? Co Vás k tomuto rozhodnutí vede? Je to snad Vaše obava nad nepříznivými komentáři, na které byste byli nuceni reagovat a jimž se takto vyhýbáte? Nestojíte o komentáře nebo snad máte jiný důvod? Pokud ano, jaký tedy je? A Vás ostatních se ptám, jaké jsou podle Vás tyto důvody?

Domnívám se, že diskuse, veřejná a necenzurovaná diskuse by měla být umožněna k jakémukoli tématu. Autor by s ní měl počítat a měl by si být vědom toho, že svým článkem může vzbudit různé reakce, i třeba ty, které se mu nebudou líbit. I takové reakce ale stejně jako všechny ostatní mají právo v diskusi zaznít a je na autorovi, jak se s nimi dokáže, či nedokáže poprat. Ostatně taková diskuse by snad měla být i v zájmu autora. Články bez ní jsou jen pouhými výkřiky a je to právě otevřená diskuse, která jim dává smysl. Moderované diskuse smysl nemají, protože nejsou diskusemi, ale řízeným sítem, které propustí jen to, co srdci milo, a ostatní upadne v zapomnění nehledě na to, že moderovaná diskuse rozhodně diskutující k napsání jejich názoru příliš nemotivuje. Psát někomu svůj názor, který možná ani nebude zveřejněn, je důvod, proč se těchto diskusí neúčastním a účastnit nebudu, ač jsou témata článků mnohdy zajímavá a ke skutečné diskusi přímo stvořená.


Upozornění: Tato diskuse není moderovaná, žádný komentář nemusí být schválen autorem blogu...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 MIRA | 15. května 2008 v 14:21 | Reagovat

Souhlasím. Nejvíc mě dojme, když ve chvíli, kdy se blog objeví, už je tam napsáno, že diskuse byla ukončena. Nechápu...

2 llukynek | E-mail | 15. května 2008 v 14:29 | Reagovat

TO [1] MIRA:

Toho jsem si také všiml. Myslím si, že lidé mají potřebu říkat své názory k čemukoli a pokud jim toto není umožněno, pak často o obsahu článku ani nepřemýšlejí a v takovém případě článek naprosto postrádá svůj smysl a autor, byť mohl být jeho záměr sebelepší, ničeho nedosáhne.

3 Boris | 15. května 2008 v 14:33 | Reagovat

pro autora:

Dalo by se říci, že příklady táhnou...:o)

Podívejte se třeba na diskuse v televizi každou neděli. V podstatě je také moderovaná už z principu, jenže někteří politici - a to bude zřejmě identický případ těch blogerů, kteří mají diskusi ke svým příspěvkům moderovanou - se také pokouší moderovat již jedním člověkem moderovanou diskusi.

Jistě si vybavíte jejich reakce, když původní moderátor dá najevo, že jen on sám je předurčen k moderování té diskuse a že není na politicích jak bude diskuse moderována tím méně svobodné propůjčení moderování politikovi ze strany moderátora.

Je to dáno tím, co chce nebo nechce autor číst. Zřejmě jsou to lidé bojácní, velice plaší, kteří ví, že by některé svobodné reakce nemuseli rozdýchat, v nejhorším případě si jsou třeba vědomi toho, že nechtěná reakce by mohla vzbudit u autora článku zdravotní problém, který by mu již dále nedovoloval své myšlenky prezentovat na blogu.

Zcela specifickou skupinou je skupina lidí, kteří jsou tzv. neomylní a nestojhí o to, aby se veřejně prokázalo, že žili doposud v bludu a odmítají si to připustit.

Taky to nechápu, ale jistě platí to, že lidé jsou různé...:o)

Příjemný den

4 Vhailor | E-mail | Web | 15. května 2008 v 14:38 | Reagovat

Musim souhlasit, ani mne se moc nelibi ze muj prispevek musi byt nejdrive prozkouman zda-li je vhodny a teprve pak je milostive uverejnen. Nekolikrat jsem sice do takoveho blogu, prispel, ale vice to uz delat nehodlam. Jina vec ovsem je, maze-li majitel zpetne prispevky porusujici zakon nebo vymykajici se obecnym pravidlum slusneho chovani.(ale o tom tema neni).

5 serafX | Web | 15. května 2008 v 14:40 | Reagovat

Diskuse může být moderována z důvodu předcházení výskytu vulgárních a OT příspěvků, ono přeci jen, autor nemůže být na blogu neustále, takže jejich smazání by jinak chvilku trvalo. To je ta lepší možnost důvodu moderované diskuse.

6 Boris | 15. května 2008 v 14:42 | Reagovat

4] Vhailor

:o)...drahý kolego....toto je český blog...pravidla slušného chování zde nelze aplikovat. Někteří přispěvatelé by si pak nemohli říct svobodně svůj názor na cokoliv a kohokoliv.

Jsou zde i tací, kteří bez slušného projevu nejsou schopni stvořit ani větu jednoducho holou natož souvětí....:o)

7 Boris | 15. května 2008 v 14:43 | Reagovat

:o))))...jsem asi už unavený. Poslední věta měla znít...Jsou zde i tací, kteří bez hulvátského projevu nejsou schopni stvořit ani větu jednoduchou holou natož souvětí....:o)

8 llukynek | E-mail | 15. května 2008 v 14:47 | Reagovat

TO [5] serafX:

Já také nejsem na blogu neustále a se mnou i mnoho dalším blogerů a přesto naše diskuse moderované nejsou. Občas smažu nějaký příspěvek, který naprosto nesouvisí s tématem (nějaká reklama apod.), a dříve jsem dokonce mazal i příspěvky vulgární, kterých bylo dost. Teď už to nedělám, protože bych tím akorát ostatním diskutujícím upíral možnost vytvořit si na někoho názor podle toho, co a jakým způsobem prezentuje.

Moderovaná diskuse navíc skutečnou diskusi naprosto brzdí. Svůj příspěvek k článku pana Sztanka jsem odeslal možná před víc než hodinou a stále se neobjevil. Přitom za tu dobu už na něj a na článek autora mohlo reagovat mnoho dalších lidí.

9 llukynek | E-mail | 15. května 2008 v 14:50 | Reagovat

TO [6] Boris:

Přesně tak. Nemůžeme jim přeci upřít možnost realizovat se, i když často velmi úsměvným způsobem. :o)

10 llukynek | E-mail | 15. května 2008 v 14:51 | Reagovat

TO [7] Boris:

:o)))) Moc se Vám to povedlo :o)))), ale nic si z toho nedělejte. Když se já občas podívám na to, co jsem napsal, tak si říkám, jestli nejsem magor. :o)

11 Kamufláž | E-mail | 15. května 2008 v 15:27 | Reagovat

[6],[7]

p.Borisovi

Ale tak na sebe nebuďte tak přísný. Ostatně obě uvedené stylové skupiny existují, tak co. :-))

12 nar.soc. | E-mail | 15. května 2008 v 15:29 | Reagovat

Kdo chce něco řídit, musí znát. Kdo chce znát, musí naslouchat.

Mezi mnoha slovy se zaleskne "perla", to je odměna naslouchajícímu. Obdobně psané slovo. Když už někdo sedl k PC, má většinou utříděný názor, který může být autorovi přínosem. Čím tvrdší ( slušný a korektní ) a kritičtější je, tím víc může přinést. Bohužel bolševické dědictví stádnosti v názorch i v jejich chápání, bude tuto společnost provázet ještě dlouho.

Moderování to ani nevylepší, ani nezkrátí.

13 nar.soc. | E-mail | 15. května 2008 v 15:38 | Reagovat

( 3 ) Boris

Politici jsou kapitola sama pro sebe. Včechny diskuze jsou podle mne vedeny špatně. Mají dostat šachové hodiny a počítač slov. Zahájit tématem, zapnout hodiny a do sebe, oblíbené skákání do řeči okamžitě řešit hodinami. Přizvaní hosté by hodnotili co se k tématu rozumného dověděli a počítač by uvedl kolik slov bylo zapotřebí a v jakém čase. Televizní čas je drahý a pozornost diváků jepičí. I v tomto prostoru je možno rétorickým uměním zaujmout nebo vše zkazit.

14 Boris | 15. května 2008 v 15:52 | Reagovat

13] nar.soc.

:o)... řekl bych že "vše zkazit svým rétorickým uměním" v naprosté většině diskusí politiků vede a není snaha jej jakkoliv měnit.

15 Tenzulice | 15. května 2008 v 16:48 | Reagovat

llukynek:

Když jsem si přečetl název, trochu jsem se lekl. Na vás mi to nesedělo. Ale všechno je jinak. Pánové mají pravdu. Já jsem si vzpomněl na  Zdeňka Škromacha a jeho parádní "moderování" v televizi.

Boris: o))))))

16 hejtman Šarovec | 15. května 2008 v 16:58 | Reagovat

[5] serafX,

Takže opět diskuse, kupodivu právě o diskusi. Bohužel musím konstatovat, že zcela bez cenzury to asi nejde. Jako první je pochopitelně autocenzura, kterou každý autor a účastník diskuse provádí, a to ať již vědomě či nevědomě. Jako člověk, který dosti dlouho pracoval v regionálním tisku vím, že je nutná!!

Pak právě v tomto tisku existuje cenzura společenská, kdy vyznění článku je přizpůsobeno společenským stykům. V regionu totiž každý zná každého a pak se redaktor obává vedlejších důsledků článku. Takže o cizím by napsal, že je zloděj a krade, o známém pak že občas si něco vypůjčí a zapomene to vrátit. Pravda zůstává pravdou, ale důsledky jsou jiné, že? Snažil jsem se tomuto vyhnout, ale přiznám, že to vždy nebylo možné. Jsem proto špatný člověk či novinář? Poraďte!!

17 noname | 15. května 2008 v 17:11 | Reagovat

To(13) Byl mě uzmut vítr z plachet. Právě to jsem chtěl napsat. Bylo by hned po nechutných poznámkách o stranění tomu či onomu diskutujícímu. Ale ono to nepůjde, protože by pak ,,levičáci,, byli ve výhodě.

18 nar.soc. | E-mail | 15. května 2008 v 17:14 | Reagovat

( 16 ) hejtman Š.

Proč tak tvrdě k sobě? Špatné jsou ty noviny! Noviny musí stát za svými "lidmi" i když to přepísknou. Lidé chtějí lapidární a krátká vyjádření ( to mně ale nejde ). Noviny musí mít fond na tiskové žaloby a dobrého právníka, který půjde k soudu hájit novinářskou svobodu a pravdivost sdělení. Kde toto není, co tam může jednotlivec dokázat?

19 cottageman | 15. května 2008 v 17:49 | Reagovat

[13] nar.soc.,

V případě skákání do řeči bych nezavrhoval ani tělesné tresty.

20 Pavlinaxx | E-mail | Web | 15. května 2008 v 18:27 | Reagovat

Já jsem zásadně proti jakémukoliv moderování. Člověk, který je vulgární a neumí argumentovat, se většinou z diskuze vyřadí sám. Možná snad jen mazat vulgarity vůči ostatním diskuze

21 Pavlinaxx | E-mail | Web | 15. května 2008 v 19:02 | Reagovat

vypadlo mi předposlední slovo ...... účastníkům

22 nar.soc. | E-mail | 15. května 2008 v 21:25 | Reagovat

( 19 ) cottageman

Dnes je pokrok atělesné tresty fuj! Lepší by byl el. paralyzer ( na dobytek ), připojí se řídící potenciometr a rány se sesilují.

Taková masáž udělá divy i s rozzuřeným býkem.

23 masenka | 15. května 2008 v 21:42 | Reagovat

Při diskusi více získá ten,kdo je poražen,protože se víc poučí.

24 Jan Sztanko | 15. května 2008 v 21:49 | Reagovat

Chápu připomínku, ale můj blog neslouží, po některých kontroverzních vyjádřeních "diskutující" a mnohdy diletantů, k diskuzi. Je to pouze a jen blog, který slouží k mému "psaní" a informování. Po roce psaní článků (spíše článečků) jsem dospěl k závěru, že mne většina "diskutujících" neobohacuje, ale snaží se jen "urazit". Chápu, za rok existence mého blogu přispěli i fundovaní blogeři a blogerky. To jsou mé důvody. Možná se do budoucna rozhodnu změnit své stanovisko.  A teď mne ukamenujte :)

25 MIRA | 15. května 2008 v 22:04 | Reagovat

[13] nar.soc.,

Přesně tak. Bohužel se to netýká jen diskusních pořadů. Může mě trefit šlak, když se výjimečně chci v TV poučit a moderátor(ka) žene zběsilým tempem hosta, který opravdu má co říci, nenechá ho doříct větu, myšlenku a končí s tím, že: máme málo času a musíme jít k dalšímu tématu, tj. k dalšímu stejně blbě uspěchaně nakousnutému tématu. Pro koho to vysílají?

To už můžu rovnou zírat na TV noviny, kde zoufalci hystericky vykřikují i takové zprávy, jako že dnes se nic nestalo, ale nikdo neví, jestli se zítra přece jen něco nestane - ta hrůza!  Nemluvě o neskutečném tempu chrlených "zpráv" a "emerickém" přízvuku některých moderátorek, vytvářeném zvláště protivnými nosovkami a podtržené pražskou výslovností.

Sakra, taky umím tu troubu pěkně rozhicovat...

:-))

26 MIRA | 15. května 2008 v 22:06 | Reagovat

[24] Jan Sztanko

Proč? Jste prorok?

27 llukynek | E-mail | Web | 15. května 2008 v 23:16 | Reagovat

TO [24] Jan Sztanko:

A k čemu potom je takový blog? K vedení monologu, který nikoho nezajímá? Že většina diskutujících Vás neobohacuje a jen se snaží urazit? Viděl jste někdy diskuse k mým článkům? To je urážek a i ty mne obohacují a často také utvrzují v tom, že mám pravdu. Je Vaše věc, jak se zařídíte, ale věřte mi, že tímhle si čtenáře nezískáte a už vůbec tímto nebudete nijak obohacen.

28 llukynek | E-mail | 15. května 2008 v 23:19 | Reagovat

TO [25] MIRA:

O televizním zpravodajství (zřejmě TV Nova) mi ani nemluvte. Když mám to "štěstí", že zrovna část zahlédnu, nestačím se divit, jaké kraviny jsou vydávány za zprávy. Bez pardónu říkám, že to jsou zprávy o hovně.

Tak a hned je mi líp. :o)

29 llukynek | E-mail | 15. května 2008 v 23:22 | Reagovat

TO [24] Jan Sztanko:

A jen tak mimochodem... Pročpak jste neschválil můj příspěvek? Nebyla v něm jediná urážka, byl víc než k věci a troufám si tvrdit, že tolik obohacení, které poskytoval, se Vám dlouho nedostalo.

30 Jan Sztanko | 16. května 2008 v 8:56 | Reagovat

Proč ta naštvanost? Ten můj monolog zajímá spoustu lidí a "vytahuji" na světlo zajímavé články. Vaše diskuze na Vašem blogu mne nezajímá. Nemám touhu nějakým způsobem získávat čtenáře. Obohacen? Ale ano! Jsem obohacen. Procvičuji si psaní, trénuji si paměť, učím se... Dokážete pochopit, že můj blog slouží v současné době pouze a jen ke psaní? Diskuze mne neobohacovala, proto jsem ji takřka zrušil.

31 hejtman Šarovec | 16. května 2008 v 9:02 | Reagovat

30] Jan Sztanko

Pouze stručně: Mnozí dokáží plynule hovořit několika jazyky. Naslouchat neumí však ani v mateřském!!

Neříká Vám to, vážený, něco??

32 MIRA | 16. května 2008 v 10:53 | Reagovat

[31] hejtman Šarovec

Ba.

33 llukynek | E-mail | Web | 16. května 2008 v 10:57 | Reagovat

TO [30] Jan Sztanko:

Neodpověděl jste mi na otázku, proč nebyl zveřejněn můj příspěvek, to za prvé a za druhé, když Vás diskuse neobohacuje, nebuďte sobec a myslete i na ty, kteří by jí na rozdíl od Vás obohaceni býti mohli.

34 Jan+Sztanko | 16. května 2008 v 11:20 | Reagovat

Tak si diskutujte k mým článkům někde jinde, ale ne na mém blogu. Mé články jsou podnětné, ale diskuze k nim je mnohdy bezpředmětná. Váš příspěvek byl diletantský a bez přímého zaměření na to, co bylo napsáno v článku. Mluvíme o médiích.

35 llukynek | E-mail | 16. května 2008 v 12:07 | Reagovat

TO [34] Jan+Sztanko:

Vymýšlíte si! Můj příspěvek se týkal samé podstaty Vašeho článku a pokud internet nepovažujete za médium, pak je diskuse vskutku bezpředmětná.

36 Míša | 16. května 2008 v 12:29 | Reagovat

1) moderované diskuze jsou v pořádku, pokud moderátor usměrňuje tok diskuze správným směrem a pokud příspěvky "kontroluje" rychle a vyřadí pouze věci, které jsou buď velmi vulgární anebo se vůbec netýkají tématu, s tím souhlasím a myslím, že takovýto způsob moderování vůbec není na škodu.

Alespoň si my, ostatní diskutující, můžeme "povídat" opravdu jen s lidmi, kteří mají o dané téma opravdový zájem a jsou schopni vyjádřit své názory v rámci lidské slušnosti, ačkoli se třeba neschodují s autorem.

2) Pane Sztanko, proč tedy diskuze na svém blogu zcela nezrušíte, když vás obtěžují? Přiznám se, že jsem vaše články nečetla, ale pokud o diskuzi nestojíte, nedávejte příp. čtenářům možnost diskutovat na vašem blogu.

Otázkou je, zda tímto rozhodnutím o některé čtenáře nepřijdete, protože jakkoli mohou být vaše myšlenky a nápady plodné, pokud nestojíte o názor těch, pro které to na svém blogu prezentujete (pokud je to ovšem pro všechny lidi a ne jen pro "vyvolené"), za chvíli nebude nikdo, kdo by chtěl Vaše články číst :( Smutné, ale je to vaše rozhodnutí.

37 Jan Sztanko | 16. května 2008 v 15:46 | Reagovat

Pro 35: Mluvil jste o mé osobě, ale článek je psán v kontextu s médii a myšlením.

Pro Míša: Nepíšu pro lidi, ale takřka jen pro sebe. Diskuze mne moc nezajímají. Moderovaná diskuze je test. Zkouším, jestli to "má cenu". Sám uvidím, jak se rozhodnu do budoucna. Třeba bude moderovaná diskuze plusem...

38 MIRA | 16. května 2008 v 17:39 | Reagovat

[34] Jan+Sztanko

Diskutovat k vašim článkům jinde, než na vašem blogu - to je myšlenka!!! Založme specielní blog! Hurá!

39 King | 17. května 2008 v 11:46 | Reagovat

Kontrolovat obsah prispevku (at uz pred zverejnenim ci po) je nutne z duvodu zamezeni vulgarit, rasismu apod.

Jakakoli jina korekce ale smaozrejme na miste neni (tj. nazorova, ktera ale neni v rozporu se zakony).

40 llukynek | E-mail | 17. května 2008 v 18:12 | Reagovat

TO [37] Jan Sztanko:

Vážený pane, Vaše výmluvy jsou vskutku velice úsměvné stejně jako to, že jiným vytýkáte to, čeho se sám dopouštíte bez ohledu na to, jestli se jedná, či nejedná o média.

Když Vás nezajímá diskuse a máte jen potřebu procvičovat si psaní, tak si pište doma a na zveřejňování článků na blogu se vykašlete.

41 llukynek | E-mail | 17. května 2008 v 18:28 | Reagovat

TO [37] Jan Sztanko:

Pošlete mi ten můj příspěvek na mail, zveřejním ho alespoň zde, když už není možné diskutovat u Vás.

42 vikis | 17. května 2008 v 21:24 | Reagovat

Pro Jan Sztanko:

BLOG:[Angličtina], internet, zkratka spojení "web log", doslova webový žurnál, záznam. Speciální internetová aplikace, obsahující periodické nebo občasné textové příspěvky. Tyto příspěvky jsou příchozím uživatelům k dispozici nejčastěji v obráceném chronologickém pořadí vzniku. Přestože nejpopulárnější jsou blogy soukromé, podobající se soukromým deníkům, vyskytují se i blogy, zaměřené na politické kampaně nebo blogy podnikové. Blog může vytvářet jeden soukromý uživatel, nebo i rozsáhlá skupina autorů. Některé blogy jsou interaktivní a dovolují zanechat veřejnou poznámku, jiné tuto funkčnost nemají. Provedení blogu může být v nejjednodušší formě jako seznam hypertextových odkazů nebo naopak může obsahovat uživatelsky zadávané poznámky, hodnotící ankety s grafickým rozhraním apod.

Toto můžete llukynkovi omlátit o držku za jeho útok:-Když Vás nezajímá diskuse a máte jen potřebu procvičovat si psaní, tak si pište doma a na zveřejňování článků na blogu se vykašlete.

Pan llukynek sice patří k největším hovadům na českých blozích, ale mohl by si dát aspoň práci vyhledat si smysl slova ve slovníku, než se bude pasovat do role inkvizitora.

43 llukynek | E-mail | 18. května 2008 v 13:01 | Reagovat

TO [42] vikis:

To byste nebyl Vy, abyste proti mě něco neměl, že? O tom, kdo je na zdejších blozích největším hovadem, by se dalo dlouze hovořit.

44 Jan Sztanko | 18. května 2008 v 17:55 | Reagovat

Pro Vikis: Děkuji za vcelku podrobné informace. Ilukynka sem již také poznal, co je zač a jak mu diskuze moc nejde...

45 llukynek | E-mail | 18. května 2008 v 18:08 | Reagovat

TO [44] Jan Sztanko:

Vskutku úsměvné. Je vidět, že mne neznáte ani trochu. Stále čekám na ten email a doufám, že se dočkám. Nebo se snad bojíte, že se ostatní dozvědí, co jsem Vám napsal do diskuse?

46 Jan Sztanko | 18. května 2008 v 20:41 | Reagovat

Klid. Dle Vašich příspěvků jsem si o Vás "udělal obrázek" a diskuze Vám skutečně moc nejde. Váš příspěvek je smazán a již se nedá vrátit. Bohužel.

47 llukynek | E-mail | 18. května 2008 v 20:47 | Reagovat

TO [46] Jan Sztanko:

Nezdá se Vám paradoxní, že Vy, který diskutovat zcela odmítáte, hodnotíte úroveň diskuse někoho jiného?

48 Jan Sztanko | 18. května 2008 v 21:37 | Reagovat

Ne, nezdá se mi to paradoxní. Jelikož jsem několikrát vedl odborné diskuze a vím jak mají být koncipovány. Odborná diskuze vyžaduje velké množství trpělivosti a úcty k názoru druhého. Vzpomeňte si na metodu diskuze u Sokrata. Vést a zapojit se do takové diskuze není lehká věc.

49 Boris | 19. května 2008 v 8:18 | Reagovat

42] vikis

:o)....jsme-li u slovníků a u smyslu slova ( diskuse - rozprava, výměna a obhajoba názorů, debata ).

Nějak jsem ve smyslu tohoto slova nenašel urážení diskutujícího, dehonestování jeho osoby.

Je dobré, že obohacujete jiné ve sdělení významu slov, nicméně udělám i já Vám tuto vstřícnou službu a obohatím i Vás - viz výše.

50 llukynek | E-mail | 19. května 2008 v 12:38 | Reagovat

TO [48] Jan Sztanko:

Od kdy se u článků zdejších blogerů vedou odborné diskuse, vážený?

51 llukynek | E-mail | 19. května 2008 v 12:43 | Reagovat

TO [48] Jan Sztanko:

A opět paradox, pokud ten, kdo cenzuruje příspěvky do diskuse hovoří o úctě k názorům druhého. Nic proti Vám, ale měl byste přemýšlet o tom, co píšete a jak se chováte, protože dělat něco a říkat něco jiného působí opravdu směšně.

52 Jan Sztanko | 19. května 2008 v 23:30 | Reagovat

Od kdy? Od té doby, co já mám svůj blog. Jinak se mi jevíte jako velmi útočný pseudodebatér. Tímto kočím psaní svých příspěvků do této "diskuze", jelikož je již pro mne bezpředmětná. Někdy příště se s Vámi snad "neshledám", jelikož jste diletant a diskuze, alespoň trochu na úrovni, Vám skutečně nic moc neříká...

53 llukynek | E-mail | 20. května 2008 v 12:47 | Reagovat

TO [52] Jan Sztanko:

Aha, takže odborná diskuse se vede od doby, kdy VY máte svůj blog. Nějak moc si věříte, nemyslíte? Umíte i něco jiného, než je urážení oponenta? Už v předešlém příspěvku jsem Vám říkal, abyste přemýšlel o tom, co píšete a jak se chováte. Evidentně jste si to k srdci nevzal, protože hovořit o úrovni a prezentovat ji takovým způsobem, jaký jste použil ve svém příspěvku, je opět velice směšné. Pokud je toto podle Vás diskuse na úrovni, pak já jsem s Vámi hovořil na tak vysoké úrovni, jakou jste si ani nezasloužil. Jako pes jste stáhl ocas a utíkáte. Jste jen zbabělec.

54 Boris | 21. května 2008 v 9:15 | Reagovat

52] Jan Sztanko

Nedomnívám se, že Váš příspěvek do téhle diskuse jakkoliv kohokoliv obohatil.

Pak nechápu jeho smysl z Vaší strany.

Pokud nemáte rád diskuse a neumˇožňujete je u Vašeho blogu, proč se účastníte diskuse na blogu jiném?

Zkuste mi prosím odborně vysvětlit, proč se domníváte, že urážením protistrany dostává Váš diskusní příspěvek vyšší odbornost oproti jiným.

Děkuji za odpověď. I já bych se rád nechal odborně obohatit.

55 llukynek | E-mail | 21. května 2008 v 12:08 | Reagovat

TO [54] Boris:

Myslím, že odpovědi se asi nedočkáte.

56 vriskotenka | E-mail | 28. května 2008 v 16:07 | Reagovat

to llykynek:

držím palce. blogy většinou jen pročítám, ale tady si nemůžu pomoci.

Myslela jsem si, že blogy jsou zde pro diskutování o tématech, která jsou zajímavá a když má člověk co napsat. Pan Sztanko mi připadá trošku jako "mimoň". Na svém blogu diskuzi nepovoluje (když už, tak moderovanou a hodně cenzurovanou, radši jsem tam ani neklikala) a zde bude uvádět a obhajovat své teorie?

Jak už jsem psala na blogu Pavlínkaxx - lidé jsou různé - blbé a pitomé.

57 Pharao 46 | 31. května 2008 v 13:24 | Reagovat

To autor

Měl by jstesi uvědomit že tento problém je v podstatě zrcadlo tohoto světa

58 K.F.-J. | E-mail | 22. září 2008 v 16:02 | Reagovat

Souhlasím...Moderování,či blokování diskuzí je jednoznačný projev totalitní cenzury...

Nejvíc mě dokáže nakrknout,když chci přidat k nějakému článku svůj názor a vyjukne na mne nápis DISKUZE JE ZABLOKOVANÁ! Proč potom je tedy takový článek otištěn? To plní jen funci vaty,aby stránky nezely prázdnotou...

Takovým stylem můžu pak tvrdit,že Ufoni jsou dementi,pokud by se chtěli zajímat o náš nedokonalý svět a nikdo by mi to nemohl vyvracet!

59 llukynek | E-mail | 20. října 2008 v 23:33 | Reagovat

TO [58] K.F.-J.:

Já to nikdy nepochopím. Dostal jsem se do stádia, kdy články, u kterých není umožněna diskuse nebo je tato diskuse moderovaná, vůbec nečtu.

60 Eduard Nud | 23. listopadu 2011 v 17:52 | Reagovat

Pokouším se napsat komentář, ale už mi to nějak nejde a ani nebaví. Taky jsem hodně brouzdal po internetu, vyhledával diskuze, ale abych pravdu řekl, taky mě příliš neobohatily a tak jsem toho nechal. A to je ta zde ještě ne úrovni, i když ruku na srdce, mohla být lepší. Nyní internet používám jenom když potřebuji něco vědět, televizi pouze pro nahrávání filmů a když chci něco napsat jako autor, napíšu si to na počítač a mám klid. Alespoň nejsem za barbara, který nepovolil diskuzi a nemusím psát voloviny jenom abych zase něco chytrého napsal. Píšu si jen když mám náladu a to, co mě baví. No. A to je asi tak všechno. Děkuji za pozornost.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama